BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Selamat Datang Ke Blog Aku Yang Chomot Nie !

Google Translate
Arabic Korean Japanese Chinese Simplified Russian Portuguese
English French German Spain Italian Dutch

Rabu, 17 November 2010

tandas2 pelik di dunia ...




hye semua !
salam 1 Malaysia ..

ahaks !
pelik tak ngan tajuk entry aku ?

:)
hahahaha ...
kan aku dh jnji ..
nk ketengahkan info2 yang merapu nie ...

korunk mesti x caye kn ..
ade nya Tandas Pelik ..
bkn kt 1 negara jek tau ..
tp Di Dunia ..
amek ko ..

nikmati la yerrr ...


* pernah terfikir akan jupe tandas yg cam gini ?



* yg nie lak cm ner ? korunk nk buang air ker ?
korunk nk jenguk dlu pe isi dlm 2 ?



* ape motif dorang wt cm gini ?



* yg nie aku leh terime .. hahaha ... memudahkan ! btol x ?




so .. ape pendapat korunk ngan entry aku nie ?
menarik x ???


HUDARAZALIONLY