BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Selamat Datang Ke Blog Aku Yang Chomot Nie !

Google Translate
Arabic Korean Japanese Chinese Simplified Russian Portuguese
English French German Spain Italian Dutch

Sabtu, 20 November 2010

Bile Kekasih Lame Datang Kembali ...

hye semua !
salam 1 Malaysia ek ..

tgk la tajuk entry aku ri nie ?
hah ?
terkejut !

td aku dikejutkan dgn pgglan pkwe lme aku ..
agak lame jgk die m'jd pkwe lama ..
:)
die saje2 jek col ...
nk tanye khabar aku ..

kami sembang mcm biase ...
tibe2 ..
die ckp sal gambar aku ngn Din Kazawa kt fb ..
die kte ..
die saket ati .. saket mata tgk gmbr aku ngn laki len ...
aku gelak jela ...
len mcm jek die nie ..

die pn sengaja m'ingatkan aku pd kenangan lame ngn die ..
sumpah !
x dinafikan perasaan rindu 2 ade ...
tp ... x mcm dlu la ...

sory ?#$%! ..
kite x mgkin akn jd seperti dlu ...
& x akan jd cm dlu ...
biarlah semua itu jd sejarah ..
x pyh la ngade2 nk suh aku ulang semula semua 2 ..

kiter masing2 dh arah yg hndak dituju ...
so ..
jgn lah pndg belakang ...

Din Kazawa yg tersayang ...
nurul sygkan hbngan kte ..
hopefully ..
kiter kan kekal buat selamanya ..

HUDARAZALIONLY