BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »
Selamat Datang Ke Blog Aku Yang Chomot Nie !

Google Translate
Arabic Korean Japanese Chinese Simplified Russian Portuguese
English French German Spain Italian Dutch

Selasa, 30 November 2010

selagi aku mampu bertahan ..

hye semua !
salam 1 Malaysia ...
assalammualaikum utk semua ....

dh lame ase nye x update blog ..
byk sgt mslh yg melanda edop aku sjak akhir2 ini ..

lg2 mslh hbngn chinta aku nie ...
letih dh ngn semua nie ...
tp perasaan serik 2 belum ade lg ...

selagi aku mampu bertahan utk menahan semua ini ..
maka ...
aku akan berusaha utk mempertahannya ...

kadang2 ..
aku ase ...
mcm aku yg berubah ...
mgkin dr segi layanan aku kt die ...
cara aku bercakap ngn die ..
tp sumpah ...
xde niat pn nk wt cm 2 ...

tp ...
kadang2 ...
aku ase ..
mcm die lak yg berubah ...
mgkn x dinafikan jurang yg ade di antra kami ...
die seolah2 ..
mahu menghukum aku ...

sayang ...
walaupun ...
ade perbezaan antara kite ..
percaya lah ..
tidak semudah itu ..
utk nurul buangkan semua kasih syg yg telah Allah pnjamkn ini ...

yg pastinya ...
nurul tdk seperti perempuan laen ...
yg m'impikan kekayaan sebagai mahar hantaran ..
bg nurul ..
cukuplah ...
jika sekadar sayang mmpu menjadi pemimpin yg terbaik utk nurul ...
pemimpin yg mampu membimbing nurul dunia akhirat ..

mmg betol ...
tanpa duit ..
cinta x mampu bertahan ...
bagi nurul ...
harta & kekayaan itu boleh dicari bila2 masa ...
tp ..
bila hati sudah terpaut pd s's'org ...
maka ...
susah utk mencari ganti ...
atau .. mungkin cintanya pd insan itu sampai ke mati ..
meskipun ... tidak dpt di satukan ...

sayang .
maafkn nurul kalau x suke nurul wt cm nie ..
ini hanya luahan hati nurul ..
bukan niat membuka pekung di dada ...

kalau sayang nk tau ...
bile kte gdo ...
nurul cpt2 doa ..
supaya nurul dh x sayangkn kt b ..
tp ...
semakin kte gdo ..
semakin nurul kenal siapa sebenarnya insan yg bernama Din ini ...
tidak dinafikan ..
semakin bertambah2 ..
kasid syg ini utk b ..
selain itu ..
sokongan dr org2 yg rpt ngn nurul ...
supaya kuat utk meneruskan hbngn ini ...

tp kn syg ...
kalau bole ...
bia lah kte same2 b'juang utk mempertahankan semua ini ...
biarlah menjadi kenyataan hbngn ini ke arah yg lbh membahagiakan ...

sejujurnya ...
nurul t'lalu sygkn b ..
t'lalu sygkn hbgn nie ...
& nurul xnak kiter b'2 m'ulangi kesilapan yg sama ...

biar lah nurul jer yg b'alah ..
dgn hrpn ..
b akn sedar akn semua ini nti ...
selagi nurul mampu bertahan ...
nurul akan harungi dgn setabahnya ...

i love you so much Nuruddin B. Mading